2011/03/03

開有限公司HOLD樓唔好處5678

我HOLD 物業果間有限公司係新買番黎轉名,一個股東公司,完全冇 Financial Statements,咩資產都冇,係空殼公一間,但我以個人擔保去借,我在銀行可以借到。銀行主要睇番公司借錢目的、股東個人信貸紀錄同還款能力而決定 批唔批貸款。因為我出糧間公司我係股東之一,所以銀行要埋我公司既稅單同Financial Statements,再加上我自己個人既稅單,銀行收租紀錄,租約Copy......咁就會批,我個case 係無難度。如果唔係自已公司出糧就仲簡單,只要準備糧單、稅單同銀行月結單已經OK。

一個人既信貸額,銀行一做個SEARCH就知,我問 過BANKER,不過信貸資料庫暫時係冇擔保人紀錄,只有銀行內部先知。如果再攪第二間公司果陣搵第二間銀行做按揭,A銀行既內部擔保人資料在 B銀行係無紀錄。成立有限公司係有成本,不過佢都可以食左好多開支,例如,經紀佣金、厘印費、律師費、....、飲飲食食。有限公司部份開支係可以扣稅, 但係以個人收入評稅就要硬食。所以要視乎情況先決定用唔用有限公司黎HOLD物業,呢個要自己計數,唔好為開而開。

我會計師話有樣野叫做 Capital gain,香港現行既稅制只要附合某D條件 Capital gain 係可以免稅,但係炒樓快黎快去呢樣就未必用得著呢招。因為我個會計師會佢最了解我同我公司個情況,佢會幫我度個最有利既安排,可以合法地去減小稅項支出。

"個人炒樓賺錢,只要有合理解釋,有可能將利得稅豁免"--好同意! 我有個朋友就老作左好多借口,咩買比阿媽住阿媽唔鐘意之後賣左;咩風水師傅睇過話唔岩我住之後賣左;咩想阿仔返學近D但最後阿仔報左第二間學校.... 。佢係擺明炒樓想避稅!